5/27/2012

dadadaaaa

kalm
kalm1
kalm2
kalm3
kalm4
kalm5
kalm6

Mun tekis vaa joka postaukses mieli hehkuttaa näist lämpimist ilmoista ja kesän tulosta mut ehkä mä oon tehny sitä ihan tarpeeks jo noissa parissa edellisessä postauksessaki (: Ja ehkä näistä kuvistaki saa selville sen ettei tosiaan mikään kauheen kylmä ollu eilen !

Oltiin siis kalmuurin kentällä pelaamassa lentistä ja potkimassa palloa ja chillailtiin vaan siellä lämpimässä säässä :3 Okei ite en pelannu koska oon laiska paska koska mua särki ihan sikana päätä :( Mut kivaa oli silti ! Sit illalla kattomaan euroviisuja ja no, kyllähän se tulos oli aika ennalta arvattavissa :D Mut oma henkilökohtane lemppari oli tänä vuonna Viro, se oli vaan ihan mielettömän ihana <3 Onneks se sit pärjäski ihan hyvin ! :)

Nyt ois sit enää viimenen viikko josta tulee kyllä nii haikeeta että :( Oon samaa aikaa tosi ilonen et kesäloma vihdoin alkaa mut samal tosi surullinen et pitää jättää toi ihana koulu... Mutta ei sille mitää voi, kai sitä pitää vaa mennä elämäs eteenpäin. Kuulostipa dramaattiselta. :D

Onerva

3 kommenttia:

  1. Miulla on teille haaste täällä: http://iida-helmi.blogspot.com/2012/05/haaste.html
    :))

    VastaaPoista
  2. mistä noi kengät noinoinoinoinoinoinoino raidalliset kengät o ? (:(::(:(:(:(:

    VastaaPoista