6/17/2012

ysien tanssit & kevätjuhlat

tanssit 025
tanssit 032
tanssit 052
tanssit 078
tanssit 374
kevätjuhla&palmu 003
ja sit hakemas todistusta... äitin kuvaustaidot :)

kevätjuhla&palmu 010
kevätjuhla&palmu 021
ja viimeset tunnelmat korson koulusta ! ...mihin ne kiharat hävis ?

Elikkkä tässä viimein nää :) Sori ku noita pystykuvia on noin paljon, syyttäkää mun kaveria joka kuvas :D Tansseissa mulla oli siis tosiaan toi mekko Vilasta joka makso muistaakseni 55 €, ja kevätjuhlassa oli sit toi sama mikä oli viime kesänä konffiksessa, joka on siis Kreikasta.

Mun kaks ekaa kesälomaviikkoa on menny tosi kivasti, eka viikko oli vaan sellasta chillailua kavereiden kanssa ja tän viikon olin tosiaan siellä heppaleirillä. Ihanaa ku tuli vihdoin ne lämpimät säät, okei tosin just tänään on satanu koko päivän kaatamalla enkä oo astunu ulos talosta ollenkaa... No mut huomenna viimestään sitte, pitää nimittäin mennä viemään Vaskivuoren lukioon päättötodistus ! Tästä voitte tosiaan päätellä että sinne siis tosiaan pääsin, oon tosi ilonen ja tyytyväinen ! Enkä tajuu miten pääsin sinne ku just siellä mulla meni omasta mielestäni ne pääsykokeet kaikista huonoiten, ja kun sinne ei yleensä ees niitä tokalla sijalla sinne hakevia oteta kovinkaan paljoa :D Mutta hyvin kävi kuitenkin onneks !

Mutta joo ei mulla muuta nyt katotaan jos saisin vielä jotain kuvia leiristä laitettua joku päivä :)

Onerva

12 kommenttia:

  1. onnee! ja muute, kun oot käyny viemässä todistuksen sinne, kertoisitko sun pisteet millä pääsit sisään? :) ne lukee siinä kansiossa olevassa kirjekuoressa jossa on sun nimi.

    VastaaPoista
  2. Olittekste parkanos leiril vaii jossai muual ?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. palmun ratsutallilla oltiiin, se on kirkkonummel :)

      - onerva

      Poista
  3. ..tää on varmaan eka kerta ko ketää tuun neuvomaa blogimaailmassa, mut iha oikeesti nuo sun kulmat? aivan liika tummat sulle ja tekkee sun silmistä raskaan näköset. vähä vaaleempi sävy ja kapeemmaks ku värität nuo niin sit ois perfekto. ei pahalla, älä ota nokkiis. sulla on hyvä blogi!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaaa oonki oottanu että millon joku tulee ekaa kertaa täällä kommentoimaan mun kulmia !! ihmeen kauan saiki odottaa :D mutta siis joo, asia on niin että mun kulmat on oikeesti ihan sairaan vaaleet, siis niinku luonnollisesti, tai okei ne on tässä muutamassa vuodessa ehkä vähän tummentunu mut siis sillonku aloin mun kulmakarvoja tummentamaan nii tein sen ihan sen takia että jos en tehny sitä nii se ois ollu sama asia ku mulla ei ois ollu kulmia ollenkaa. sen takia aloin tummentaa niitä ja okei niistä on ehkä tullu täs yläasteen aikana aina vaa tummemmat, mut jotenki en osaa piirtää niitä enää sillai "vaaleemmin", vaik oon kyl yrittäny :D mut oon ihan samaa mieltä siinä että niitten ehkä pitäs olla vähän vaaleemmat, mut tosta kapeudesta oon kyllä vähän eri mieltä, mun mielestä ku noi on jo nyt ihan tarpeeks kapeet :D taiku miettii että monilla on kyllä paljon paksummatki kulmat. huhhuh tulipa kauhee romaani jostai kulmakarvoista :DDD mutta kiitos vielä ! :D

      - onerva

      Poista
  4. mun mielestä noi sun kulmat ei näytä pahalta :-D jos ne olis kapeemmat ne olis rumat joten älä tee niistä kapeempia pliis :-( ja toi tummuus on ihan okei, joo monella näkee vaaleempaa mutta sä et oo kuitenkaan mikään platinablondi joten toi on ihan okei sävy :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo en ainakaa kapeempia noista oo tekemässä :D

      - onerva

      Poista
  5. kulmas on nätit, mut ne vois olla ehkä vähän luonnollisemmannäköset! eli vähemmän kynää tai jotenkin kevyemmin piirretty! kannattaa kokeilla myös värjäämistä, koska omat kulmat on aina parhaan muotoset kun niitä vähän nyppii vaan minkä oot jo selkeesti tehny :) mut jos tykkäät noin nii ei nois mitää vikaa oo!! :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa ihana keskustelu tuli tänne mun kulmakarvoista =DD mutta joo haluisin itekki sillai luonnollisemman näköset, mut ongelma on kans se et oon joskus seiskaluokalla menny nyppimään ne sillai idiootisti eikä ne nyt oikee kasva takas sillai miten haluisin nii ilman piirtämistä ne näyttää tyhmältä :D mutta joo oon kyllä kans miettiny tota värjäämistä, haluisin eka vaa just saada nää kivan muotosiks :D

      - onerva

      Poista
  6. kerro ne sun pisteet! paljon sait pääsykokeest ja paljon ka? ja yhteensä kans, oon huono matikas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainii ! joo eli sain pääsykokeest tasan 7 pistettä ja keskiarvo oli 8,23 eli yhteensä 15,23 :D

      - onerva

      Poista