7/05/2012

jeee

suomireissu 025

suomireissu 032
XD mua ärsyttää tos kuvas ku mun toises kulmas noi karvat menee tollee alaspäin
suomireissu 034

suomireissu 044
suomireissu 045

suomireissu 053
suomireissu 063
suomireissu 066
suomireissu 119
suomireissu 123
suomireissu 137
suomireissu 138

Eli tässä nyt jotai kuvia tuolta reissusta missä olin vähä yli viikon. En jaksa sen kummemmin alkaa kertoa mitään, voin vaan lyhyesti sanoa että mistä kyseinen reissu koostui, eli siis ensin mentiin mun serkun mökille Tervoon (on siis Kuopion lähellä :D) ja oltiin siellä juhannus eli perjantaista sunnuntaihin nukuttiin makoisasti teltassa mun serkun kaa :) Sitte sillon sunnuntaina lähettiin käymään niiden kotona Kuopiossa ja sitte sieltä lähettiin Sonkajärvelle ja oltiin siellä muutama päivä ja majotuttiin sellases kunnon kartanos, siin asuu siis yks perhe mut ne vuokraa sitä yläkertaa kesäsin. Se on oikeesti hienoin paikka mis oon ikinä ollu yötä ! Mut joo ja sitte keskiviikkona lähettiin Ouluun mun äitin puolen sukulaisille ja olin siellä sitte sunnuntaihin asti ja sit lähin yksin junalla kotiin. Kotona olin sitte veljen kanssa tähän päivää asti ja tänää tuli porukat Oulusta.

Mutta joo ei mulla nyt muuta, mulla ois kans kuvia öööm oliks se nyt maanantailta, en tiiä viel teenkö toisenki postauksen tänää vai vast joku muu päivä täs lähiaikoina :) Nii ja muute ! Mulla oli toissapäivänä synttärit ja 16 vuotta tuli täyteen ! Olin ulkona kavereiden kanssa ja sit muutama kaveri tuli meille yöks. Ja voin sanoa että on varmaa noi mun 16v. synttärit yks unohtumattomimmista päivistä täs kesässä ;)

Onerva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti