11/18/2013

minä vaan

koska tänne on tullut aika paljon lukijoita tässä pikkuhiljaa ja moni ei varmaan tunne mua henk. kohtasesti niin tässä teille mä:
Täytän huomenna 17 vuotta
Asun keravalla, mut sydän on korsossa ♥
Toivon et oisin yhtä ruskee ku nois kuvissa...
Perhe on mulle tosi tärkee
Oonkin aikamoinen kotikissa..
Tarvittaessa rakastan kyl juhlimistaki
Tykkään mun huoneesta ihan sikana ja meijän talosta
Oon sisäisesti maalaistyttö ja rakastan mökillä olemista
Niin siis mun toinen koti on maalla, jossa oon viettäny puolet mun elämästä
Halusin sinne pienenä ponin niin sikana
Joo oon salaa heppatyttö
Jos mulla ois tummat ripset, en ikinä meikkais paitsi sillonku oikeesti ois aikaa
Ihastun helposti
RAKASTAN salmiakkia
Rakastan kans joulua ja juhannusta eniten tollasist juhlapyhistä
Oon tosi läheisyydenkipee ja oikeestaa aika romantikko vaik en ikinä myönnä
...oon aika sarkastinen
Jään liian helposti jumittamaan muistoihin ja mulle irti päästäminen on tosi vaikeeta
Haluisin leikkaa mun hiukset lyhyeks mut en kehtaa
en oo ikinä tyytyväinen mun ulkonäköö täysin
Ärsyttää kun ei oo rahaa ostaa just sellasii vaatteit mitä haluis
Rakastan joululauluja
Rakastan laulamista ja käyn laulutunneilla
Pelkään esiintymistä ja mulla on aina kauhee alemmuudentunne joka asiassa :D
Mun kaverit on maailman parhaita, oikeesti
Vihaan kynsilakan poistamista............
Rakastan valokuvaamista ja tarvittaessa oon kans aika hyvä siinä
Ja oon aika hyvä kans koulussa
Luotan ihmisiin aika helposti
Vihaan sitä, kun ryven aina pahassa olossa tosi paljon kun sellanen sattuu päälle
Itken tosi helposti
Muuten yritän kyl olla aika positiivinen nykyää
Rakastan kuorossa laulamista
Mietin liikaa, mitä muut ajattelee musta
Mul on tällä hetkellä vähän kiire..... Jään helposti jumittamaan koneelle.

♥ Hanna


6 kommenttia:

  1. Yks mikä tosta puuttuu nii "oon ihan sairaan kaunis aina ja täydellinen ja mun vaatteet on ihania" <3 tää oli tosi kiva postaus hih!

    VastaaPoista
  2. ihana hanna <3 kauan ootte muuten seurustellu ronin kaa? :-)

    VastaaPoista
  3. Oot niin rakas Pirkko

    VastaaPoista
  4. Apua ihania ootte! Ollaan seurusteltu silleen periaatteessa vähän päälle kaks vuotta pienien mutkien kautta xd
    Ja nii säki pirkko <3

    VastaaPoista
  5. vitsit oot niin luonnonkaunis ja vaikutat ihanalta tyypiltä!

    VastaaPoista